۴ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۵

حضور زنان محجبه در عرصه‌های بین‌الملل خط بطلانی بر دروغ‌های غرب در زمینه حجاب

حضور زنان محجبه در عرصه‌های بین‌الملل خط بطلانی بر دروغ‌های غرب در زمینه حجاب

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: حضور زنان محجبه در عرصه‌های بین‌الملل خط بطلانی بر دروغ‌های غرب در زمینه حجاب است .

به گزارش خبرگزاری مهر ،منیره نوبخت در‌خصوص حجاب و عفاف و مشارکت اجتماعی اظهار داشت: به طور قطع یکی از آثار پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ به این سؤال بود که آیا حجاب مانع از مشارکت اجتماعی زنان می‌شود؟

وی افزود: دشمنان اسلام همواره این موضوع را مطرح می‌کنند که معارف دینی به‌خصوص حجاب برای زنان مسلمان دست و پا گیر و محدودیت آور است.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه سال‌‌ها غرب تلاش کرده است تا به زنان مسلمان القا کند حجاب محدودیت است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و حضور زنان محجبه در صحنه‌های مختلف اجتماعی خط بطلانی بر این تفکرات غرب بود و ثابت کرد که حجاب مصونیت است نه محدودیت.

نوبخت ادامه داد: امروزه اگر فردی بخواهد به شبهات ایجاد شده توسط غرب در زمینه حجاب و عفاف پاسخ دهد باید به زنان مسلمان ایرانی نگاه کند.

وی تصریح کرد: فعالیت اجتماعی زنان ایرانی ثابت کرد که آموزه‌های دینی و رعایت حجاب مغایرتی با پیشرفت زنان ندارد بلکه می‌تواند با حفظ مصونیت زن به پیشرفت و حضور بیشتر او در عرصه اجتماع بیانجامد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه حجاب نه تنها محدود کننده زنان نیست بلکه به رشد آنها نیز کمک می‌‌کند، افزود: حضور زن ایرانی با حجاب در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی خط بطلانی بر این تصور است که حجاب را مساوی با محدودیت زن می‌داند.

وی عنوان کرد: امروزه در سطح جهان دشمنان کشور تلاش می‌کنند تا با فرهنگ ایرانی و اسلامی ایران مقابله کنند و با توسل به انواع ترفندها سعی در مخدوش کردن فرهنگ ایرانی و اسلامی دارند.

نوبخت بیان کرد: غرب همواره تلاش کرده تا چهره زن ایرانی را مخدوش کند و عوامل بسیاری سعی در سیاه جلوه دادن فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند از سوی دیگر در داخل کشور نیز مسئولان برای مقابله با این سیاه‌نمایی‌های غرب عزم جدی ندارند.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با اشاره به اینکه غرب با تشکیل جبهه‌ای متحد سعی در ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه ایرانی دارد، گفت: آیا به همان میزان که غرب برای ترویج این موضوع تلاش می‌کند در داخل کشور برای ترویج حجاب و عفاف تلاش کرده‌ایم؟

کد خبر 1516251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha